Este artículo se publicó hace 4 años.

Els Mossos disposaran de 3.739 agents més

Els membres del Govern i caps dels Mossos, amb el president Pere Aragonès al capdavant, i membres del Govern espanyol i i caps de la seguretat estatal, amb el ministre Fernando Grande-Marlaska, en la Junta de Seguretat de Catalunya.
Els membres del Govern i caps dels Mossos, amb el president Pere Aragonès al capdavant, i membres del Govern espanyol i i caps de la seguretat estatal, amb el ministre Fernando Grande-Marlaska, en la Junta de Seguretat de Catalunya. David Cobo / ACN

Públic

Barcelona--Actualitzat a

Publicidad

Elena: "És la notícia més important pel cos de Mossos dels darrers 15 anys i ens permeten abordar una transformació amb la mirada posada en el 2030"

Publicidad

Grande-Marlaska: "Amb el temps i superant alguns obstacles, hem sabut construir aquests anys un model de cooperació satisfactori"

Altres acords

Publicidad

Comentaris dels nostres subscriptors