'Les tres bessones' tornaran el 2027 en una nova adaptació internacional de la sèrie
Han reinterpretat la història de les germanes per acostar-se a les noves generacions, que la podran veure a través de 3Cat, RTVE i les televisions públiques italiana (RAI) i portuguesa (RTP)

Barcelona--Actualitzat a
L'Anna, la Teresa i l'Helena, conegudes popularment com Les tres bessones tornaran a les pantalles el 2027 gràcies a un acord de coproducció entre tres països (Catalunya, Itàlia i Portugal). La productora catalana Peekaboo Animation i l'estudi italià RainFrog, en col·laboració amb la productora portuguesa Sardinha em Lata, començaran a treballar en l'adaptació televisiva de les cèlebres germanes de Roser Capdevila aquesta tardor.
Es preveu que la nova producció consti d'una cinquantena de capítols d'11 minuts dividits en dues temporades. La primera s'estrenarà a principis de 2027 i es podrà veure a 3Cat, RTVE i les televisions públiques italiana (RAI) i portuguesa (RTP). Es tracta d'un reboot, és a dir, d'una proposta audiovisual més moderna i adaptada als nous temps. Les protagonistes hauran crescut una mica, però continuaran comptant amb el suport de personatges històrics i de fantasia que tenia la sèrie original. També hi apareixerà l'emblemàtca Bruixa Avorrida i el mussol.
A diferència de la versió original, l'adaptació anirà adreçada a infants una mica més grans: el públic objectiu passarà dels 5 anys als 7 o 8 anys. L'emissió coincidirà amb el trentè aniversari de la primera emissió de Les tres bessones, que en el seu moment va arribar a més de 160 països.
Una sèrie adaptada a les noves generacions
En unes declaracions a l'ACN, el productor executiu de Peekaboo Animation, Iván Agenjo, ha explicat que l'objectiu és adaptar el format a les "noves generacions" mantenint-ne l'esperit, però canviant la manera com les germanes s'enfronten als reptes i prenen decisions amb aventures "una mica més complexes". D'aquesta manera, personatges de ficció com La Caputxeta podran aparèixer acompanyades de personalitats històriques com la Frida Kahlo. "Posarem el focus en el treball en equip i en les personalitats de cadascuna d'elles amb una visió contemporània i d'empoderament", argumenta.
Per posar només un exemple, en el capítol de la Rateta presumida, la protagonista podria buscar els candidats per Internet, sense trobar cap que li agradi. "Així introduïm el concepte que a les xarxes no tot és el que sembla", avança a l'ACN el productor executiu de Peekaboo Animation.
Comentaris dels nostres subscriptors
Vols comentar-ho?Per veure els comentaris dels nostres subscriptors, inicia sessió o registra't.